niedziela, 3 lutego 2013

Mała zmiana *-*

                                  Niall.

Jesteś normalną 17-latką która mieszka w Polsce i szaleje za zespołem One Direction Uważasz siebie za tak zwaną "directionerkę" czyli dziewczynę która zrobiła by wszystko dla chłopców z 1D, choć ich nawet nie zna oddałaby za nich życie. Na zegarku dochodzi prawie północ a ty siedzisz ciągle w internecie na stronce, na facebooku stronka nosi nazwę  "One direction Polska na was czeka *-*" i nagle jeden post cię zaciekawił a mianowicie było w nim napisane "ONE DIRECTION BĘDĄ W POLSCE!!! opisali to na twitterze a właściwie opisał to Niall Horan a inni z zespołu to potwierdzili to szok dla polskich fanek a najleprzę w tym jest to że to prawda nie ma innej opcji oni przyjadą do polski bo nie udało im się z Niemcami będą w Polsce od 1kwietnia do 20kwietnia i zagrają koncerty w następujących miastach:
-Wrocław
-Gdańsk
-Warszawa
-Gorzów
-Grodzisk Mazowiecki
-Ciechanów 
-Poznań
-Sopot
-Opole
-Gdynia
-Kraków
-Kielce 
-Katowice 
-Lublin
-Szczecin.
Następne 4 dni chcą odpocząć a ostatniego będą podpisywać Autografy pod pałacem kultury w Warszawie."
Ta wiadomość jeszcze w 100% do ciebie nie doszła dopiero po kilku minutach po wyłączeniu komputera zaczęło do ciebie dochodzić że spełni się twoje marzenie, że ich zobaczysz, że zagrają koncert w twoim mieście czyli w [twoje miasto albo miasto obok] Jesteś taka uradowana że od razu zaczynasz płakać ze szczęścia.



 ------------------------------------------------------------------------------------
Ranek-spoglądasz na zegarek, jest 07:30 a że chodzisz do internatu zawsze macie pobutke o 08:00 postanowiłaś więc wcześniej od innych się umyć i przygotować jest 28marca i przypominasz sobie że zostały tylko 4dni na przylecenie chłopców z 1D samolotem, masz mieszane uczucia ponieważ wiesz że One direction tu będą a jednocześnie nie jesteś pewna czy twoja zastępowa Abigail z internatu cię wypuści na ich koncert, jeżeli by cię nie wypuściła to by była wpadka na całe życie tym bardziej że szalejesz za nimi a zwłaszcza za Niallem Horanem od 3 lat więc to by było nie sprawiedliwe gdyby cię nie wypuściła postanawiasz więc od razu po pobutce iść do niej i spytać czy pozwoliła by ci iść 3kwietnia (bo właśnie w tedy byli by w twoim mieście one direction). Przygotowałaś się i nagle słyszysz "Wstawać już trzeba wstawać pobutka" i to zdanie powtarzano chyba z 5razy, nagle w toalecie pojawia się Zastępowa Abigail i zaczynacie rozmowę:
-Ooo [twoje imię] a co ty tu robisz tak wcześnie już ubrana i uczesana?
-A bo proszę zastępowej, Ja to się tak jakoś wcześniej obudziłam i postanowiłam że już się ubiorę i przygotuje.
-Świetnie masz u mnie dużego plusa.
-Aha bardzo dziękuje i mam ogromne pytanie bo...wstrzymujesz oddech na chwilkę i znowu zaczynasz mówić-bo zastępowa wie że ja szaleje za tym zespołem one direction tak?
-Tak ostatnio gadaliśmy na ten temat nie wieszaj plakatów bo ściana się zniszczy.
-Nie to tym razem nie to.
- Więc wytłumacz o co chodzi?
-Wiem że to może głupie ale, bo oni będą w Polsce 3 kwietnia i na dodatek w naszym mieście będą grać koncert i chciałam spytać czy może Zastępowa by mnie wypuściła na ten koncert była bym bardzo wdzięczna to tak naprawdę szansa mojego życia to jak?
-Ooj Kochanie ja rozumiem sama jak byłam w twoim wieku to szalałam za zespołem nosił nazwę "kelly Family" był zabójczy i wiesz nigdy ich nie widziałam i zapewne już nie zobaczę bo większość z nich przedawkowała i nie żyje, no ale wracając do ciebie przepraszam ale znasz zasady nie możesz, nie ma takiej opcji a po wiec z kąd byś wzięła pieniądze na ten ich koncert przecież to ze 2tys... jak nie i więcej mówię ci!
-Mam zaoszczędzone trochę kasy a resztę rodzice by mi przysłali bardzo proszę!!
-No cóż sokoro tak to...nie ma takiej opcji lepiej zajmij się nauką bo to ci w życiu chleb da a nie jakiś zespół kto to słyszał hahaha zespół muszę iść do widzenia za 5min widzę cię na dole na śniadaniu.
-Do widzenia- mówisz smutnym głosem
Po rozmowie czujesz się jak by coś przygniotło twoje serce, ale postanowiłaś że nie dasz za wygraną i wyjdziesz oknem w końcu mieszkasz na parterze i okna zawsze można uchylić w czasie gdy ty będziesz na koncercie Zastępowa Abigail będzie myśleć że jesteś w swoim pokoju i uczysz się.

 --------------------------------------------------------------------------------------
3Dni później Jesteś przygotowana masz pieniądze na koncert w kieszeni, wychodzisz i idziesz w stronę Centrum kultury mijasz ochroniarzy ale 1D nie widać idziesz dalej nagle zatrzymuje cię jakiś mężczyzna i mówi że nie zapłaciłaś i musisz to zrobić, patrzysz jeszcze przez chwile na niego z zaszklonymi oczami po czym wręczasz mu pieniądze. Idziesz dalej masz miejsce przy samej scenie siadasz nagle, zgasły światła i leci muzyka, wychodzą od razu lecą ci łzy i to jak opętane nie umiesz się uspokoić patrzysz w ich stronę i ich widzisz a jeszcze tydzień temu marzyłaś żeby żebyś choć dotknęła przedmiotu który dotykali oni. Po koncercie który trwał 02:30 godz, wychodzisz jesteś jeszcze w traumie przed powrotem do internatu pomyślałaś że kupisz jeszcze coś słodkiego do jedzenia wchodzisz do super marketu i bierzesz Nutelle nagle widzisz że za półką stoi pięciorga ludzi nie wiesz czy to chłopcy czy dziewczyny wiesz że są w kurtkach z kapturem na głowie i słyszysz ich rozmowę, rozpoznajesz te głosy to chłopcy z one direction, ale nie zamierzasz piszczeć postanowiłaś tylko poprosić ich o to czy mogłabyś zrobić sobie z nimi zdjęcie, ale przed tym postanawiasz podsłuchać ich rozmowę w tamtym momencie cieszysz się że znasz angielski, nadal byś nie umiała ale w internacie mają solidne zasady, a więc słuchasz
Zayn-myślicie że paparazzi już poszło sobie?
Harry-nie wiem ale na wszelki wypadek zostańmy tu jeszcze na trochę do puki wszyscy się nie rozejdą dobrze?
Louis-Harry ma racje zostańmy jeszcze, przy okazji zrobimy zakupy.
Liam-Nie wiem jak wy ale ja pokochałem polskie fanki a no i fanów
Niall-z właszcza fanki, polskie dziewczyny są śliczne i doszedłem do wniosku że one są najpiękniejsze jaki kiedykolwiek widziałem nawet w innych krajach, ja będę tu na pewno za rok a wy?
Louis-No jak ty to i my.
Wkraczasz do rozmowy cała rozkojarzona.
Ty-heeej
Niall-Ooo kim jesteś
Ty-jaaa...jaaa...ja jestem [Twoje imię] a wy one direction po prostu was tu zauważyłam i chce wam powiedzieć że jestem waszą fanką i spytać czy mogę zrobić sobie z wami zdjęcie?
Niall-Ooo jesteś taka słodka jesteś z polski?
Ty-tak a ty z Irlandii, A wy z Anglii
Niall-czy znasz odpowiedz na każde pytanie?
Ty-na większość.
Niall-mam taki pomysł, no jasne że zrobimy sobie z tobą zdjęcie, czekaj zdejmiemy te kurtki bo to wiesz przed paparazzi, ale może spotkamy się w warszawie na rozdawaniu autografów i po rozdawaniu pójdziemy na jakieś słodkie ciastko, no wiesz słodkie jak ty.
Robisz się coraz bardziej czerwona i nie możesz uwierzyć że właśnie rozmawiasz z Niallem Horanem a obok stoją inni członkowie zespołu
Ty-no ja nie wiem ja mieszkam tu nie daleko w internacie i moja zastępowa mnie nie puści z resztą ona mnie nie puściła na koncert a i tak poszłam więc postaram się i pewnie się spotkamy ale sami?
Niall-Tak nie zabierał bym tych żarłoków ze sobą a teraz chodź zrobimy te zdjęcie ok?
Ty-tak dobrze.
Po dwudziestu minutach się pożegnaliście i stoisz tak w sklepie z rekami w dole przez głowę przechodzi ci miliony myśli typu,"czy to sen", "czy ja naprawdę idę z Niallem Horanem na spotkanie, a może nawet i randkę".
Wracasz do internatu, prześlizgujesz się przez uchylone okno, wchodzisz do swojego pokoju i nagle słyszysz drzwi które ktoś otwiera, To zastępowa Abigail, siedzisz na łóżku i mówisz:
Ty-Dzień dobry.
Abigail-Witaj, gdzie byłaś, na tym koncercie tak?
Ty-nie, to znaczy tak ale ja, Zastępowa musi mnie zrozumieć to była najleprza decyzja mojego życia.
Abigail-Wiesz nie jestem na ciebie zła tylko dlatego że zapłacisz za to że tam poszłaś, masz szlaban jutro zamkniemy twoje okno na klucze a z pokoju można ci wychodzić tylko i wyłącznie do szkoły i do toalety rozumiesz?
Ty-tak a do kiedy ta kara?
Abigail-do ukończenia przez ciebie 18-roku życia.
Ty-ale to jeszcze pół roku.
Abigail-dobrze że przynajmniej liczyć umiesz.
Ty-dobrze przepraszam i dziękuje że tylko taką mam kare.
Abigail-Proszę i do widzenia.
Ty-do widzenia.
Po wyjściu Zastępowej z pokoju przypominasz sobie że Niall miał się z tobą spotkał za półtora tygodnia a masz szlaban, przez okno nie wyjdziesz, przez drzwi też nie, bo ochroniarze stoją przy drzwiach.
Wiesz że nie spotkasz się z nim. Kilka dni spędzasz na nudzeniu się, to były dla ciebie na prawdę szare dni. wreszcie jest wieczór w którym miałaś się spotkać z twoją najwiękrzą miłością siedzisz na łóżku i czytasz książkę nagle ktoś puka w okno nie możesz go otworzyć bo jest zamknięte ale przez szybę
widzisz że to Niall, nie wierzysz własnym oczom ale to on patrzysz na niego a on pokazuje ci żebyś otworzyła okno ale nie możesz, a więc ty pokazujesz mu żeby wszedł przez drzwi i tak pewnie ochroniarz na straży drzemię, wychodzisz z pokoju idziesz w stronę drzwi, otwierasz i wpuszczasz go do środka, zaprowadzasz go do swojego pokoju, siadacie na kanapie i zaczynacie rozmawiać:
Niall-czemu cię nie było?
Ty-bo Zastępowa zamknęła okno i ochroniarz przy drzwiach, a ty co tu robisz?
Niall-powiedziałaś mi gdzie jest ten internat i nie przyszłaś a mieliśmy iść na jakieś ciastko, więc postanowiłem po ciebie przyjść.
Kręci ci się w głowie bo Niall Horan siedzi w twoim pokoju, na twoim łóżku, przy tobie, i rozmawia z tobą.
Ty-Ale czemu po wiec mi czemu tu jesteś przecież jestem jedną z twoich fanek więc wytłumacz mi czemu?
Niall-bo...bo...bo jesteś śliczna jak zobaczyłem cię nie wiedziałem co powiedzieć, po prostu dla ciebie, chłopaki się zgodzili, zostajemy dłużej w polsce.
Ty-Ale jak to dla mnie?
Niall-Bo ja...na początku możemy być przyjaciółmi ale później liczę że po proszę cię o to byś zostałam moją dziewczyną.
Ty-co?
Niall-chyba że szalejesz za kimś innym z zespołu?
Ty-No właśnie nie od początku ty najbardziej się mi podobałeś.
Słyszycie kroki, od razu wiesz ze to zastępowa bo tylko ona nosi obcasy, każesz się schować Niallowi w szafie, Niall to robi a ty siedzisz na łóżku, Zastępowa wchodzi i rozmawiacie:
Abigail-wszystko w porządku słyszałam głosy?
Ty-tak w porządku jestem tu tylko ja.
Abigail-dobrze mam dla ciebie nowinę jutro będziesz mogła wyjść na dwór ale od 10 do 19 i masz być już w pokoju o 19 bo widzę ze musisz się przewietrzyć bo źle wyglądasz.
Ty-dziękuje jestem niezmiernie wdzięczna.
Abigail-a teraz idą powinnaś spać do widzenia.
Ty-tak dziękuje jeszcze raz i do widzenia.
Po wyjściu z pokoju odczekałaś chwile i zawołałaś:
Ty-Niall wychodź z tam tąd już.
Niall-Wychodze.
Po czym otworzyły się drzwiczki od szafy i wychodzi.
Ty-Ja będę mogła jutro wyjść to możemy sie gdzieś spotkać a dziś musisz już iść za nim zastępowa nas przyłapie i nie pozwoli wyjść pogadamy jutro ok?
Niall-ok ale przecież nic złego nie robimy a i mam pytanie ile masz lat?
Ty-za 5miesięcy będę miała 18.
Niall-To świetnie to jutro o 10:30 w parku dobrze?
Ty-dobrze.
Po czym wyślizgnęliście się z pokoju, ochroniarz nadal spał, i wyszedł.
Nie możesz spać, nie możesz uwierzyć że to się dzieje, pragniesz tylko aby to nie okazało się snem, ale po jakimś czasie zasypiasz.

-------------------------------------------------------------------------------------
Miesiąc później, przez ten miesiąc spotykaliście się, rozmawialiście ,cieszyliście się sobą, dzisiaj spotkaliście się w cukierni siedzisz na krześle nagle on wstaje i pyta czy chcesz zostać jego dziewczyną
odpowiadasz że tak. 4miesiące później są twoje 18-ste urodziny, nadal jesteście parą dziś musisz się wyprowadzić z internatu bo w nim można mieszkać do ukończenia pełnoletności, walizki już spakowanie, idziesz tylko pożegnać się ze swoimi przyjaciółmi i zastępową a no i oczywiście z nauczycielami.
Po wszystkim idziesz po walizki i wychodzisz, Niall już czeka na ciebie czeka, witasz się z nim a on składa ci życzenia, idziecie do samochodu, gdzie są w nim też chłopaki siadasz z przodu na miejscu pasażera a oni siedzą z tyłu.




Postanowiliście wszyscy że najlepiej będzie jak wyjedziesz z nimi do Londynu i zamieszkasz tam.





--------------------------------------------------------------------------------
Po kilku latach poprosił cie o rękę, a teraz jesteście wspaniałym małżeństwem z dwójką dzieci chłopcem-Nataniellem i dziewczynką-Oktawią, Zespół nadal istnieje można powiedzieć że mają jeszcze więcej fanów i więcej fanek, Nattaniel chce pójść w ślady taty i założyć zespół a Oktawia chce być aktorką, oczywiście razem z Niallem wspieramy dzieci w ich marzeniach bo wiemy że warto gonić z marzeniami

                           KONIEC!!!



                        

3 komentarze: