środa, 28 listopada 2012

Prygoda z Nialle'm

Ten z naille'm mam nadzieje że sie spodoba ;*

Jest rok 2010 oglądasz w telewizji program "X Factory" jesteś podekscytowana ponieważ dziś mają stworzyć zespół, nikt jeszcze nie wie jakie osoby będą w tym zespole. A więc oglądasz, na początek leci muzyczka bla bla bla myślisz sobie, ja chce tylko już wiedzieć kto będzie w tym zespole, NARESZCIE! krzyknęłaś i sama nie wierzysz w to że krzyknęłaś to na głos, nagle mama przyleciała do twojego pokoju i pyta co się stał, nie dałaś mamie dokończyć powiedziałaś ciiiiiii! siadaj i nie gadaj oglądamy twoja mama spojrzała się na ciebie pobłażliwie ale wiedziała o co chodzi więc usiadła i do końca trwania programu nic się nie odezwała po zakończeniu programu powiedziała
-No i masz co chciałaś pięciorga chłopaków którzy ci się podobają, odparła
-Tak,powiedziałaś ze łzami w oczach to były łzy szczęścia.
-A teraz kiedy już mogę coś powiedzieć to mam dla ciebie dobrą nowinę
jedziemy z tatą do Hiszpanii i zostajesz sama na 2 tygodnie.
Nagle przestałaś płakać i z uśmiechem na twarzy zapytałaś
-Ja?, sama?, na dwa tygodnie?
-Tak chyba nie masz z tym jakiegoś więkrzego problemu?
-Kto?,  ja?, nie oznajmiłaś
-To dobrze wyjeżdżamy jutro poradzisz sobie?
-Oczywiście
-To dobrze pamiętaj kochamy cie a teraz idę się z twoim ojcem pakować
-okej pa
-no pa.
Po wyjściu mamy z pokoju włączyłaś laptopa i przeglądałaś internet szukałaś czegoś o zespole z "X Factory" którego jeden z chłopaków (Harry) nazwał "One Direction" okazało się że za dwa dni przyjeżdżają
zwiedzić Polskę ucieszyłaś się wyłączyłaś komputer i zasnęłaś.
Rano obudziłaś się było po 06 weszłaś do pokoju rodziców ale ich już tam nie było na ich łóżku leżała tylko karteczka
[twoje imię] przepraszamy że cie nie obudziliśmy ale tak słodko spałaś całujemy cie z tatą na lodówce leży 1000zł na drobne wydatki dla ciebie
umiesz gotować więc z głodu nie umrzesz pozdrawiamy, dzwoń do nas o każdej porze dnia i nocy, jeszcze raz kochamy cie i do zobaczenia za dwa tygodnie.
Po przeczytaniu kartki pomyślałaś SUPER cała chata dla ciebie lodówka wypełniona żarciem 1000zł tylko dla ciebie raj nie życie przypomniałaś sobie też o tym co czytałaś w internecie więc jutro ma przyjechać one direction? powiedziałas po czym włączyłas komputer zobaczymy do jakiego miasta nagle patrzysz i oczom nie wierzysz to warszawa miasto w którym ty mieszkasz.
Wyłączyłaś komputer zjadłaś coś pokręciłas sie po domu i dzięń ci jakoś tak szybko zleciał myślałas tylko o chłopakach z one direction najbardziej podobał ci sie taki niall słodki blondynek.
usnełaś a gdy sie obudziłaś przygotowałaś sie i popędziłaś w strone lotniska chłopaki mieli przylecieć lotem nr15 z Anglii
sama do końca nie wiedziałaś co jeszcze chcesz im powiedzieć na szczęście umiałaś angielski więc porozumiewanie się z nimi to pikuś gorzej z tym że nie wiedziałaś co im powiedzieć ale kiedy ich zobaczyłaś wysiadających z samolotu to od razu rzucił ci się w oczy Zayn chłopak z włosami ułożonymi w górę ale najbardziej szukałaś w śród nich Nialla i znalazłaś był jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach nagle zatrzymałaś ich byli z dziebka zdziwienia ale jakoś mnie wysłuchali wszyscy mieli dziwne miny
powiedziałam
Ja-Hello
cześć
chłopaki-Hello, Who are you?
cześć kim jesteś?
Ja-I'm [twoje imie]
ja jestem [twoje imię]
Niall-
I'm Niall
ja jestem Niall
harry-I'm Harry
ja jestem Harry
louis-I'm Louis
ja jestem Louis

liam-I'm Liam
ja jestem Liam
zayn-I'm Zayn
ja jestem Zayn
Ja-
I am pleased to
miło mi
chłopaki-
we also
nam też 

nagle ni z tąd ni z owąt niall zapytał po angielsku żecz jasna czy jutro możemy sie spotkać sami w restauracji zgodziłam się i rozeszliśmy się w swoje strony.
weszłam do domu włączyłam laptop jak zwykle ale tym razem weszłam na twittera i napisałam o wszystkim wrzyscy pisali że zazdroszczą nagle jeden post cie zaciekawil było tam napisane I LOVE YOU od jakiegoś N.H dziwne ale nie przejełaś sie tym zbytnio wyłączyłas komputer wykąpałas się i położyłas sie spać rano poszłaś pod prysznic umalowałas sie i uczesałas i na umowioną godzinę z nialllem poszłaś do restauracji to była jakaś zagraniczna restauracja nazywała sie nandos niall sie troche spuźnił ale naszczęście dotarł zaczeliśmy rozmawiać gadka sie kleiła i tak codzieńnie spotykaliśmy sie w tej samej restauracji i rozmawialiśmy kiedy mu oznajmiłaś że to ostatni dzień w którym jesteś sama w domu poniewasz twoi rodzice wracają jutro a on ci oznajmił że jutro z chłopakami wyjeżdża to spojrzeliście sie na siebie i patrzeliście sie na siebie tak przez jakieś minute aż w końcu niall przerwał tą niezręczną cisze pocałunkiem od tamtego czasu mineło kupe lat właściwie 3lata i gdy słyszysz o nim w telewizji bądź w gazecie przypomina ci sie jak cie pocałował ale nikomu o tym pocałunku nie powiedziałaś wiedziałaś tylko że to on ci napisał na twitteże I LOVE YOU  bo jego nazwa użytkownika pełna brzmiała Niall Horan czyli jego imie i nazisko teraz wiesz że 2010 ro to najleprzy rok który cie spotkał teraz masz 19 lat i wierzysz że któregoś dnia przyjedzie do ciebie niall i poprosi cie o ręke a ty sie zgodzisz i zostaniecie małożeństwem na wieki dopuki śmierć was nie rozłączy albo i jeszcze dłużej.

                               KONIEC


1 komentarz: