czwartek, 6 grudnia 2012

Miłość po latach ;)

                                        Louis.

Jest rok 2025 słuchasz jak udziela wywiadu jeden chłopak z byłego zespołu one direction Louis:
dziennikarz-Louis czy chciał byś jeszcze wystąpić ze swoim zespołem i poczuć się jak gwiazda?
Louis-oczywiście że chciałbym.
dziennikarz-czemu wasz zespół się rozbił proszę po wiec wszystkim którzy tego nie wiedzą
Louis-dobrze, a więc tak nasz zespół się rozpadł przez moją głupotę pokłóciłem się z chłopakami i wypomniałem im jedno zdarzenie a przez to oni mnie nienawidzą
dziennikarz-mamy dla ciebie niespodziankę
Louis-jaką?
dziennikarz-oto Zayn,Liam,Harry i Niall mają dosyć tych kłótni więc chcą się z tobą pogodzić
Louis-ja też bym bardzo tego chciał.
Po czym chłopaki się przytulili i zaczęli płakać i się przepraszać aż ci łzy poleciały po nie warz ty mieszkasz w Londynie i się z nimi przyjaźniłaś a twoim chłopakiem był Louis bardzo go kochałaś rozstaliście się w 2020 po nie warz ty zdradziłaś go z Liamem a on cię przyłapał.
ale wy tylko się całowaliście właściwie to on cię pocałował ty go od razu odepchnęłaś ale louis cię nie chciał wysłuchać i wyjechał z londynu na dwa lata po dwuch latach wrucił ale się nie widzieliście nadal żałujesz że nie jesteście razem po jakimś czasie dziennikarz zapytał:
Dziennikarz-twoja największa życiowa miłość to?
Louis-to...to...to ona ma na imię [twoje imię]
Dziennikarz-czy to z nią byłeś 5 lat temu?
Louis-tak ale mimo to ile się nie widzieliście nadal o niej pamiętam i kocham ją już wiem jak to było z Liamem Liam mi wszystko wytłumaczył.
[twoje imię] jeśli to oglądasz to zadzwoń po ten nr [nr tel...] powtarzam jeszcze raz [nr tel...]i ostatni raz [nr tel...]mam nadzieję że zadzwonisz kocham cię.
Nie mogłaś uwierzyć w to co usłyszałaś łzy spływały ci po policzkach ryczałaś jak dziecko. Postanowiłaś zadzwonić jak skończy się wywiad na szczęście miałaś przy sobie telefon więc szybko zapisałaś jego nr... kiedy wywiad się skończył postanowiłaś zadzwonić wybierając nr... powiedziałaś ale ty głupia jesteś przecież ten wywiad mógł być kilka dni temu o matko dzwonie po czym usłyszałaś sygnał
PIP,PIP,PIP,PIP
Louis-halo?
Ty-Louis?
Louis-tak [twoje imię]
Ty-tak
Louis-o matko kochanie jak ja za tobą tęskniłem kocham cię kochanie spotkajmy się w parku proszę cię chce cię zobaczyć proszę kotek proszę
Ty-dobrze też tęskniłam kocham cię jeszcze bardziej niż ty napewno się spotkajmy o której?
Louis-nawet nie wiesz jak się ciesze że tak mówisz o 10:00 kocham do widzenia pamiętaj tylko przyjdź nawet nie wiesz jak tęskniłem pa kochanie
Ty-ja też tęskniłam pa
Położyłaś się spać.
Rano się obudziłaś, przygotowałaś się i pobiegłaś do parku na umówioną godzinę siedzisz na ławce i czekasz nagle widzisz louisa serce ci bije co raz szybciej podchodzi do ciebie i mówi kocham cie i przepraszam po czym zaczynacie się całować
Louis-już nikt ani nic nas nie rozdzieli
Ty-wiem to
Pada na kolana i pyta:

-chcesz zostać moją żoną?
-tak chce kocham cię
                             i żyjecie długo i szczęśliwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz