czwartek, 20 grudnia 2012

Kolacja Przy Gwiazdach A Po Tem Do Łużka ^^

                                 Zayn

No heeej teraz wprowadziłam zasadę 5 komentarzy=nowy imagin także jeżeli chcecie więcej to dodawajcie komentarze i ręczę że za każdy będę się odwdzięczać i chciała bym przypomnieć o zasadzie która panuje na blogach:
KOMENTARZ=SZACUNEK DLA AUTORA
z góry dziękuje i jeżeli macie jakieś pomysły które chcieli byście przeczytać na moim blogu nie kręmpujcię się piszcie ja je zrobię przynajmniej spróbuję zrealizować wszystkie pomysły no ale się zapisałam ok to zapraszam do przyjemnego czytania i przypomina o KOMENTARZACH!!!

Jest twoja rocznica ślubu z Zaynem twoim mężem od 2 lat jesteście małżeństwem a on ciągle ci mówi jaka jesteś piękna i że cię nigdy nie zostawi, tylko jakoś ostatnio jest strasznie cichy chodzi poddenerwowany i rozpalony na twarzy.
Jesteście w domu on siedzi na fotelu i ogląda mecz cicho jak gdyby wcale nie oglądał tylko jak by tv grał bez potrzeby więc próbujesz go zagadać:
Ty-Co tam jak tam próby z chłopakami
On-nic, próby dobrze
Ty-Zayn nie mogę ostatnio oprzeć się wrażeniu że coś jest nie tak a ty w ogóle wiesz co dzisiaj jest?
On-wszystko w porządku jest piątek a po za tym obrywamy od ukrajinców więc nie bardzo w porządku.
Ty-dość jeżeli to dla ciebie tylko piątek to wychodzę pa
On-Narka
Po czym się ubierasz i wychodzisz.
Nie rozumiesz co jest nie tak? Czy on cię zdradza? Czy on w ogóle jeszcze cię kocha? przez głowę przechodzi ci miliony myśli, idziesz na plaże i zaczynasz płakać jesteś tam sama bo niedługo jest zima a nikt nie przychodzi w zimę na plaże dzwonisz najpierw do Nialla ale on niby nic nie wie to samo z resztą chłopaków nic nie wiedzą wracasz do domu i nikogo nie ma dom jest puściutki nagle słyszysz telefon
Ty-Halo?
Zayn-cześć piękna na miejscu dowiesz się dlaczego się tak zachowywałem a teraz posłuchaj mnie dokładnie ić do studia nagraniowego będe wiedział jak tam będziesz i zadzwonie tam tylko rób to co ci mówie kocham cię do widzenia miśśu a właściwie do zobaczenia
Ty-ale Zayn
Nie zdążyłaś już mu nic powiedzieć bo on się już rozłączył, a więc postanowiłaś tam jechać, gdy już jesteś na miejscu słyszysz telefon
Ty-Halo?
Zayn-teraz ić na plaże dokładnie w te miejsce gdzie się poznaliśmy
Ty-ale Zayn jest już ciemno nie wiem czy znajdę te miejsce
Zayn-jak mnie kochasz to znajdziesz buziaczki papapa.
wychodzisz ze studia a z tam tąd masz tylko kilka kroków na plaże idziesz i widzisz ścieżke z płatków róż zdejmujesz buty i lekko stąpasz po niej gołymi stopami na końcu ścieszki stoi Zayn z kwiatami obok niego leży koc a na nim jest  szampan, i czekoladki, oraz pudełeczko niebieskie a w nim bransoletka z daleka się świecą te diamenty w niej ale narazie się tym nie przejmujesz idziesz do Zayna i go przytulasz wygląda tak słodko:
Ma na sobie piękny szary garnitur, a na nim przypięty kwiatek, pod marynarką ma czarną męską sexowną koszulę i fryzurę ułożoną w góre jak zawsze, w uchu ma lekkiego białego kolczyka że prawie go nie widać.
I zaczynacię rozmawiać:
Zayn-ooo przyszła najpiękniejsza ślicznotka na całym świecie ile ja na ciebie czekałem!
Ty-Zayn? o matko ty to wszystko sam?
Zayn-Tak wszystko dla ciebie kochanie
Ty-ojej dziękuje bardzo a czemu dziś?
Zayn-bo jest nasza rocznica, przepraszam okłamałem cię strasznie się denerwowałem tym spotkaniem bałem się że coś nie wyjdzie ale wyszło (chyba). No to jak ci się podoba a no tak mam jeszcze jeden pomysł po kolacji wśród gwiazd pójdziemy do domu i ... no to jak?
Ty-oczywiście ale lepiej szybko bo sie zaczynam niecierpliwić hihi^^
Zayn-tak? to ja mam jeszcze leprzy pomysł weżmiemy to wszystko w tym kocu i zjemy w domu w łóżku ... sama wiesz o co mi chodzi ;) tylko najpierw włoże ci na rękę tą branzoletkę bo to miało być najbardziej romantyczne wśrud tego wieczoru
Ty-tak? a ja znam bardziej romantyczne gesty a właściwie gry to co idziemy?
Po czym Zayn założył ci branzoletkę na rękę i wsadziliście wszystko z koca do torby i poszliście do domu, ważne jest tylko to że się kochacię liczy się TYLKO to ^^


                                  KONIEC



6 komentarzy:

  1. O jakie to słooooodkie ;DD

    Hehe widzę, że wprowadziłaś moją zasadę: komentarz=szacunek dla autora ;p

    Hehe Pozdrawiam
    KOCHAM ♥
    Bella
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak wiesz czasami mi się aż odechciewa to pisać skoro widze że innych to nie interesuje ;(

      Usuń
  2. ale piękny ;)
    pozdrawiam i czekam na więcej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. rób tak dalej bo robisz to zaskakuąco ...zapewne kochassz 1D ...pozdrawiam i czekam na więcej ...

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest najlepszy blog o 1D ....pozdro...czekam na więcej ... super blog

    OdpowiedzUsuń
  5. super blogg....ja tez kocham one direction

    OdpowiedzUsuń