sobota, 1 grudnia 2012

Zayn

                                 Zayn

Jesteś w swoim pokoju słuchasz piosenek na mp4 i czytasz książkę nagle słyszysz ze swojego balkonu jakiś szelest byłaś przerażona, nagle w szybie zobaczyłaś  zayna twojego chłopaka otworzyłaś drzwi i wszedł do środka.
Ja-Kochanie co ty tu robisz?
Zayn-przyszedłem po ciebie.
Ja-Po co?
Zayn-Mam dla ciebie niespodziankę.
Ja-jaką niespodziankę?
Zayn-Zobaczysz choć ze mną.
Ja-Dobrze
Wychodzicie a Zayn każe ci zamknąć oczy przeszliście trochę i czujesz piasek wiesz że jesteś na plaży Zayn mówi żebyś otworzyła oczy, otwierasz i widzisz koc a na nim truskawki w czekoladzie, szampana i kieliszki siadacie on otwiera szampana i nalewa do kieliszków przy tym zajadacie truskawki i śmiejecie się resztę nocy spędzacie wpatrując się na gwiazdy. Rano idziesz do siebie, twoi rodzice nie są zadowoleni że nie było cię w nocy krzyczą i wyzywają od prostytutek wychodzisz do szkoły łzy lecą ci po policzku ale nie przejęłaś się tymi słowami zbytnio twoi rodzice ciągle się drą i ciągle wyzywają cię od prostytutek, szmat, suk, dziwek ale ty taka nie jesteś w szkole nie wiedzą o twoich rodzinnych problemach nawet Zayn o nich nie wie.
Dziś postanowiłaś nie wracać do domu po szkole poszłaś na stacje kupiłaś paczkę fajek i 2piwa usiadłaś na krawężniku zapaliłaś otworzyłaś piwo i zaczęłaś pić siedziałaś i siedziałaś nagle widzisz że jakieś auto podjeżdża i wysiada z niego Zayn
Zayn-Oh kochanie szukałem cię co ty robisz palisz nie wyżyć to świństwo i to piwo? wyrzuć to!
Ja-nie ma mowy mam się ochotę najebać byle by nie czuć bólu!
Zayn-Nie tak nie można!
Ja-jak nie? jak tak?
Zayn- skarbię co się dzieje?
Ja-Ja mam problemy w domu nigdy ci o tym nie mówiłam ale tak jest rodzina mnie nie szanuje ojciec i matka ciągle nawaleni jak szpadle.
Zayn-co? nie nikt źle nie będzie traktował mojej dziewczyny wyrzuć to i jedziemy do ciebie po twoje rzeczy od dziś będziesz mieszkała u mnie.
Wyrzuciłaś i pojechałaś z nim weszłaś rodzice od razu chcieli cię uderzyć ale Zayn nie dał im tego zrobić, spakowałaś się i napisałaś im list

Mam nadzieje że kiedyś dowiecie się co straciliście i się nawrócicie do tego czasu mieszkam ze swoim chłopakiem pomimo to co mi zrobiliście bardzo was kocham 
                                           [Twoje imię]

po napisaniu listu wybiegłaś z domu za tobą Zayn i odjechaliście do niego, zamieszkałaś tam z nim, Liamem, Niallem, Louisem i Harrym.

                                                     



Po kilku latach wzięliście ślub i żyliście długo aż do śmierci







                                 koniec.                

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz