sobota, 8 grudnia 2012

Miasto miłości!!

                                    Niall. 

Masz 19lat i od dwóch lat zbierasz na wyjazd do Londynu wreszcie ci się udało wsiadasz do samolotu i myślisz że to będą naj leprze miesiące w twoim życiu po nie wasz lecisz tam ze swoją przyjaciółką na 6miesięcy (czyli na pół roku).
Po kilku godzinach doleciałyście i wysiadłaś na szczęście zamówiłyście miejsce w hotelu więc nie było problemu żebyście go znalazły weszliście i rozpakowaliście swoje rzeczy nagle twoja przyjaciółka zapytała
Przyjaciółka (imię twojej przyjaciółki)-może pójdziemy na lody?
Ty-ok ciekawe czy znajdziemy jakąś lodziarnie.
[imię twojej przyjaciółki]-oj tam poszukamy.
Ty-no tak.
Po czym wyszłyście i okazało się że lodziarnia jest obok waszego hotelu od razu poszliście kupić lody przy kasie zobaczyłaś przystojnego blondyna i od razu ci się spodobał spojrzał na ciebie i powiedział:


Niall-hej
Ty-hej
Niall-nazywam się niall a ty??
Ty-ja nazywam się [twoje imię]
Niall-wow masz piękne imię 
Ty-dziękuje
Niall-a ty tu mieszkasz?
Ty-tak przyleciałam tu wczoraj mieszkam w tym hotelu obok
Niall-o jaki zbieg okoliczności ja też z moimi chłopakami z kapeli 
Ty-macie zespół?
Niall-tak
Ty-o nie kojarzę was
[imię Twojej przyjaciółki]-Ja nie chce przerywać ale muszę na chwile cię zabrać.
Ty-[Imię twojej przyjaciółki] co ty robisz właśnie flirtuje? 
[Imię twojej przyjaciółki]-ty wiesz kto to jest?
Ty-no kto
[przyjaciółka]-Niall Horan
Ty-dużo mi to nie mówi
[Przyjaciółka]-pamiętasz jak słuchałam tej piosenki przy tobie co ty powiedziałaś wyłącz to cholestwo.
Ty-no
[Przyjaciółka]-on jest w tym zespole.
Ty-Ta?
[Przyjaciółka]-no
Ty-to ja do niego wracam
[Przyjaciółka]-ok
Gdy wróciłyście jego nie było ale na ladzie leżała karteczka a na niej napisane
Jeżeli chcesz się ze mną spotkać to tu masz mój nr [jego nr...] zadzwoń to się umówimy.
Ty od razu się ucieszyłaś i postanowiłaś do niego zadzwonić wieczorem.
Resztę dnia zwiedzałyście gdy wieczorem wróciłyście do hotelu postanowiłaś do niego zadzwonić więc wybrałaś nr i dzwonisz
pip,pip,pip,pip
Niall-halo
Ty-hej właśnie ja dzwonie bo możemy się spotkać to znaczy jak byś chciał ale jak nie chcesz to ja rozumiem nic nie szkodzi
Niall-spokojnie chce się spotkać już się bałem że nie zadzwonisz wiesz co jak chcesz to możemy jutro w restauracji a dziś możesz przyjść do mnie i do chłopaków zagramy w gry playstation ok?
Ty-ok a mogę wziąć swoją przyjaciółkę?
Niall-jasne może spodoba jej się jeden z chłopaków hehe
Ty-ok a jaki masz nr pokoju?
Niall-217 czekamy
Ty-ok to już idziemy
Niall-to pa
Ty-no pa

Po rozmowie postanowiliście do nich iść więc zamknęłyście drzwi hotelowe i pojechałyście windą na 4 piętro bo na tym piętrze właśnie mieszkali chłopaki podchodzicie do drzwi 217 i pukacie nagle otwierają wam Niall i Harry.

Niall,Harry-wchodźcie

Ty-jasne

Niall-to co chcecie robić

Ty-hmmm nie wiem a może wy coś zaproponujecie?

Harry-ja mam plan ja zabiorę twoją koleżankę i pogramy w moim pokoju no nie wiem może umiesz grać na gitarze?

Przyjaciółka-nie

Harry-świetnie to może chcesz się nauczyć?

Przyjaciółka-oczywiście że tak to co idziemy?

Harry-tak mój pokój jest na górze

Po czym oni poszli do siebie a chłopaki siedzieli u siebie a wy byliście u niego w pokoju ale zaczęło się robić nudno więc Niall zapytał czy możecie iść na spacer zgodziłaś się więc zaczęliście się ubierać w kurtki podczas gdy Harry i twoja przyjaciółka się świetnie bawili.

Kilka minut później byliście już na spacerze i rozmawialiście o sobie Niall opowiadał ci o sobie a ty mu opowiadałaś o sobie
było super godzinę później wróciliście do hotelu a ty postanowiłaś iść do siebie gdy już miałaś wołać Przyjaciółkę usłyszałaś cichy jęk więc postanowiłaś że jednak nie będziesz im przeszkadzała więc pożegnałaś się z Niallem i poszłaś do siebie.

Umyłaś się i ułożyłaś do spania ale nie mogłaś zasnąć bo ciągle myślałaś o Niallu po jakimś czasie jednak zasnęłaś.

Rano nadal nie było przyjaciółki więc postanowiłaś po nią iść ale tak na prawdę nie obchodziło cię jak ona się czuje bo wiedziałaś że świetnie ale chciałaś zobaczyć Nialla i zobaczyłaś w drzwiach stał zaspany w samych bokserkach wyglądał tak seksownie

Niall-o [twoje imię] proszę wejdź ty po koleżankę?

Ty-tak

Niall-to choć zaprowadzę cię do pokoju Harrego a wiesz co przez całą noc przez tych zboczuchów nie mogłem usnąć hehe

Ty-tak? ojej przepraszam w imieniu mojej koleżanki

Niall-oj nic nie szkodzi tu ma pokój Harry

Ty-o dobrze.

Pukasz i słyszysz

Harry-Niall czy to ty jeżeli to ty to spadaj z tąd nie idę dziś na próbę bo mi się nie chce

Ty-nie to nie niall to ja przyszłam po [imię twojej przyjaciółki]

Harry-o wejdź czeka na ciebie

Wchodzisz i widzisz Harrego i ją on w bokserkach a ona ubrana

Przyjaciółka-o czekałam na ciebie to idziemy?

Ty-tak idziemy

Przy wychodzeniu ona dała Harremu buziaka popatrzyłaś się dziwnie na nich i wyszłyście pożegnałaś Nialla i poszłyście do siebie pytałaś koleżankę jak było opowiadała ci że było super i nigdy tej nocy nie zapomni.

Szczerze to jej trochę zazdrościłaś tej nocy chciałabyś przeżyć taką noc z Niallem ale niall był porządniejszy od Harrego i chciał to zrobić dopiero po ślubie bo czytałaś o tym na blogu

Po kilku dniach zapytał czy chcesz być jego dziewczyną odpowiedziałaś że tak przez resztę miesięcy trzymaliście się za ręce i całowaliście się ale nie mogłaś się pogodzić z tym że niedługo musisz wyjechać.

Dziś mieliście się z Nialllem spotkać przy fontannie więc czekasz na niego nagle widzisz go idzie z uśmiechem na twarzy jeszcze nigdy nie widziałaś go z takim uśmiechem pytasz go:

Ty-co się tak cieszysz?

Niall-bo wpadłem wczoraj wieczorem na wspaniały pomysł pojadę z tobą do polski

Ty-niall! zgupiałeś? zostawisz chłopaków ma się rozbić wasz zespół prze zemnie? o nie nie dopuszczę do tego zostajesz!

Niall-ale kochanie no ja chce być z tobą chyba że ty zostaniesz?

Ty-o nad tym się nie zastanawiałam ale w sumie jestem dorosła na razie mogę spróbować tu mieszkać.

Kilka lat później wzięliście ślub i mieszkaliście w Londynie tylko kupiliście sobie dom Niall nadal miał zespół a ty nadal miałaś Nialla.

A twoja przyjaciółka mieszkała obok ciebie z Harrym również byli małżeństwem.

dziś wiesz że nigdy byś nie zostawiła Nialla a do rodziców przyjeżdżacie co kilka miesięcy twoi rodzice są zachwyceni Niallem ale nie tak jak ty.

                                     KONIEC!!!










4 komentarze:

  1. Super ;) Dzięki za komentarz na bloga ( blog-ola-paula.blogspot.com ) Szkoda tylko , że nie było napisane czy się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  2. był superaśny przpraszam że nie napisałam tego u cb w komentarzu może poprostu nie miałam czasu ale naprawde był extra

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku śiwetne ;*
    I takie słoodkie. Nialluś kochanie.
    Harry to szybko wskakuje dziewczynom o łóżka haha <3
    KCOHAM♥
    Zapraszam do siebie:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem obserwuje cię dziewczyna polska masz świetne imaginy ;)

    OdpowiedzUsuń