poniedziałek, 3 grudnia 2012

Miłość ponad wszystko

                                    Niall!

Razem ze swoją koleżanką wybrałyście się dwa dni temu do Irlandii i postanowiłyście puść na lody w drodze gadałyście, śmiałyście się wszystko było ok dopóki nie wpadłaś na młodego przystojnego blondyna, prawie byś upadła na tyłek ale twoje koleżanka cię złapała od razu spojrzałaś na niego i chciałaś powiedzieć żeby uważał ale był taki przystojny że spojrzałaś na niego a on do ciebie powiedział

-Ojejku nic ci się nie stało bardzo przepraszam to moja wina.
-o nie to ja przepraszam to moja wina to ja nie uważałam
-nie no co ty to ja
-hahahaha
-hahahaha
-a mam prośbę dasz mi swój nr tel...?
-ok a ty swój?
-no tak.
-to może się sobie przedstawimy?
-ok
-ja jestem [Twoje imię]
-A ja jestem Niall Horan
-Co? ten z zespołu One Direction?
-Tak
-słyszałam o tobie lecz nie wiedziałam jak wyglądasz bo nigdy mnie ten zespół nie kręcił.
-spoko nie każdemu się podoba ten typ muzyki
-tak ale ja was nigdy nie słyszałam może mi coś zaśpiewasz
-ojejku raczej nie, jestem wstydliwy ale otwieram się na scenie
-ok
-o to ja mam propozycje
-tak?
-może spotkamy się jutro w pizzeri nandos wiesz gdzie to jest?
-tak wiem ok to możemy się spotkać
-ok to jutro pasuje ci o 21:00?
-tak jasne
-ok to do jutra
-ok to pa.
Byłaś zadowolona że spotkałaś tak przystojnego chłopaka jak Niall.
Następnego dnia poszliście się spotkać w restauracji było extra, super się z nim dogadywałaś.
Byliście razem już 2lata.
Pewnego dnia dostrzegłaś że twój ukochany jest strasznie zdenerwowany więc pytasz co się dzieje a on odpowiada że nie może powiedzieć ale że byś się nie martwiła przez te słowa jeszcze bardziej zaczęłaś się martwić.
Wieczorem Niall zabiera cię na plaże a tam patrzysz i romantyczna kolacja przy świecach jesteś zaskoczona pytasz
-czy to tym się tak martwiłeś
-tak tym
-ale z jakiej to okazji
-jak to nie wiesz?
-nie bardzo
-jest nasza rocznica w ten dzień się poznaliśmy
-a no tak zapomniałam nie gniewasz się?
-nie nie gniewam się
-ooo to dobrze przepraszam
-nie ma za co nie gniewam się na ciebie bo cię kocham
-ja ciebie też kocham
-tak?
-tak
Zaczynacie się całować i wiesz że go kochasz ponad wszystko.

1 komentarz:

  1. Oezu jakie to piękne ale troche krótkie strasznie szybko się skońcyło liczyłam na to że będzie dłuższe ale i tak super :*

    OdpowiedzUsuń