wtorek, 4 grudnia 2012

Słodka Miłość

                             Harry.

Sorka że taki długi ale poprzedni był krótki no i wiecie muszę trochę nadrobić a no tak przypominam o dodawaniu komentarzy!!!

Od 5 lat prosisz rodziców o to aby spełnili twoje marzenie, żebyście zamieszkali w Anglii ale twoi rodzice za każdym razem odpowiadają nie.
Dziś są twoje 17 urodziny z dmuchasz świeczki na torcie kiedy już zdmuchnęłaś wszystkie twoi rodzice zapytali:
Tata-no i co czego sobie zażyczyłaś?
Ty-chyba wiecie czego, nie muszę mówić, powiedziałaś smutnym głosem.
Mama-a ty nadal o tej Anglii?
Ty-tak pragnę tego jak niczego innego.
Nagle dostrzegłaś jak twój ojciec się uśmiecha do twojej mamy.
Tata- Powiecmy  jej bo się rozkleję
Mama-dobrze 
Ty-Ale co?
Mama-bo my za tydzień się wyprowadzamy.
Ty-co? jak to? ale przecież. gdzie?
Tata-Do Anglii 
Ty-co? taaak!
Rozpłakałaś się i pobiegłaś na górę by spakować swoje rzeczy.
Mama pobiegła za tobą:
mama-mogę wejść do twojego pokoju? 
Ty-tak pomożesz mi się spakować
Mama-nie uspokój się [twoje imię] wyprowadzamy się dopiero za tydzień!
Ty-Nie mamo nawet nie wiesz ile na taki dzień czekałam to najszczęśliwszy dzień w moim życiu.
Mama-No dobrze możesz spakować już kilka rzeczy ale nie wszystko żebyś miała się w co ubierać przez ten tydzień.
Ty-Mamo ale co ze szkołą? przecież musze chodzić do szkoły.
Mama-tak i już z ojcem idziemy jutro cię odpisać a do szkoły zapiszemy cię tam w Anglii.
Ty-aha a wiecie już na jakiej ulicy będziemy mieszkać??
Mama-zgadnij
Ty-no nie wiem
Mama-a powiec mi złotko jaki zespół kochasz
Ty-one direction ale co to ma do rzeczy?
Mama-będziemy mieszkać obok nich
Ty-co? jak już mówiłam to najleprzy dzień w moim życiu.
Mama-dobrze to ja już wychodzę do widzenia
Po wyjściu mamy z pokoju położyłaś się spać.
Rano po przebudzeniu szybko pobiegłaś do toalety by założyć soczewki kontaktowe potem ubrałaś się i popędziłaś do szkoły w szkole dziewczyny pytały się po co była twoja mama wczoraj w szkole odpowiedziałaś żeby ciebie odpisać ze szkoły zapytały się dlaczego i nie mogły uwierzyć w to co usłyszały:
Ty-dziewczyny ja wyjeżdżad do Anglii i tam teraz będe mieszkać
Dziewczyny-wow ale ty masz fajnie zazdrościmy ci
Ty-dziewczyny prosiłam o to rodziców przez 5 lat i wreszcie się zgodzili to była niespodzianka na moje urodziny.
Po lekcjach wróciłaś do domu zjadłaś coś i włączyłaś laptopa napisałas o wszystkim na Facebooku i twiterze wszyscy byli pod wrażeniem. mineło kilka godzin później a twoi rodzice poszły na kolację miało ich nie być tylko 1godz ale jednak postanowiłaś do nich zadzwonić i zapytać czy możesz zaprosić do siebie kilka koleżanek bo już niedługo wyjeżdżasz i chciała byś się jeszcze raz zabawić z nimi, rodzice zgodzili się więc zprosiłaś.
Po kilku minutach zadzwonił dzwonek to były dziewczyny przyszły wszystkie bardzo się cieszyłaś. w nocy nie spałyście tylko cały czas grałyście w karty, śpiewałyście piosenki one diredction i opowiadałyście sobie straszne historie.
Rano żadna z was nie miała siły iść do szkoły wstałyście dopiero o15:45
wszystkie chciałyście iść do toalety ale każda musiała czekać na swoją kolej byłaś pierwsza weszłaś ale nie na długo zdążyłaś tylko założyć soczewki i usłyszałaś głos mamy [twoje imię] zejdź na duł na sekundę wiedziałaś że to nie wróży dobrze ale zeszłaś i spytałaś:
Ty-co się dzieje?
Mama-kotek mamy dla ciebie wiadomość nie wiem czy dobrą czy złą
Ty-mów mamo
Mama-bo musimy wyjechać wcześniej a mianowicie dziś wieczorem ponieważ w sobotę będą złe warunki pogodowe 
Ty-SUPER strasznie się ciesze ide się spakowac do reszty ale najpierw odprowadze dziewczyny do ich domów ok?
Mama-dobrze
Po tej rozmowie cieszyłaś się jeszcze bardziej bo wiedziałaś że im szybciej tym lepiej po odprowadzeniu dziewczyn do domów spakowałaś się do pełna w walizkę naszykowałaś swoje oszczędności umyłaś się, uczesałaś, umalowałaś ale za nim to zrobiłaś była 21:00 a o 22:00 mieliście wsiadać do samolotu więc tata już cię woła na duł córciu zejdź na duł już jedziemy po czym zeszłaś i wsiadliścię do taxi  było trudno 3 walizki, mama, tata, ty ale nie przejmowałaś się tym w oczach miałaś już widoki Anglii oraz chłopaków z one direction bo wiedziała że ich poznasz w końcu będziesz mieszkała centralnie dom obok nich.
nareszcie dojechaliście taksówką  na lotnisko spieszyliście się bo mogliście nie zdążyć po nie wasz jakaś kobieta przez mikrofon mówiła lot nr4 z polski do Anglii rusza za 5 min ale na szczęście zdążyliście w ostatniej chwili i weszliście na pokład samolotu zajęliście miejsca i samolot zaczyna ruszać strasznie się boisz bo
to takie turbulencje  ale potem już ok.
po 1godz usnęłaś obudziłaś się dopiero rano gdy samolot lądował strasznie się cieszyłaś że już jesteś na miejscu po wyjściu z samolotu kazali zabrać swoje walizki z bagażowiska po zabraniu kierowaliście się do domu którego na którego twój ojciec zbierał całe dwa lata po nie wasz już wcześniej chciał ci zrobić tą niespodziankę ale nie miał pieniędzy. Weszliście a w nim piękne meble piękny salon kuchnia łazienka jadalnia pokój do pracy, pokój do nauki, 4twoje pokoje 4 na własność wszystkie 4 były piękne. Gdy już się zapoznałaś z domem postanowiłaś iść się przedstawić one direction byłaś nie pewna ale zapukałaś w drzwi a gdy Hazza   otworzył powiedziałaś (po Angielski)
cześć ja właśnie się sprowadziłam do tego domu obok i chciałam się przedstawić nazywam się [twoje imię] a ty Harry wiem to bo jesteś z tego mega bombowego zespołu one direction Harry był nieco zdziwiony ale również się z tobą przywitał po czym zaprosił cię do środka ich dom był jeszcze piękniejszy nisz wasz usiadliścię w jego salonie, przedstawił cię chłopakom byłaś najszczęśliwszą dziewczyną na całej ziemi.
Po jakimś czasie Hazza się zapytał:
-ej mam takie drobne pytanie może spotkamy się jutro w jakieś restauracji ja stawiam?
-o dobrze ale nie musisz mi stawiać ja mam pieniądze to w jakiej?
-może w nandos?, ale ja cię zaprosiłem więc ja stawiam
Nagle Niall się odzywa:
ej to moja restauracja ale no trudno raz możesz tam zjeść., po czym wszyscy zaczęliście się śmiać. spojrzałaś na zegarek:
-ojejku już 20:00 ja wracam do domu to do jutra Harry cześć chłopaki.
-cześć
-do jutra
Wróciłaś do domu weszłaś do pokoju pierwszego bo w nim postanowiłaś nocować, położyłaś się na łóżku i zasnęłaś.
Rano gdy się obudziłaś wykąpałaś się, uczesałaś, ułożyłaś, wysuszyłaś włosy i umalowałaś się i wyszłaś do restauracji ponieważ byliście umówieni na dziesiątą a była 09:55 więc szybko się śpieszyłaś ale nie wiedziałaś jak tam dojść jak już miałaś wychodzić z domu, nagle zadzwonił ktoś dzwonkiem do drzwi otworzyłaś i widzisz Harrego:
-Harry? co ty tu robisz?
-przyszedłem po ciebie bo zorientowałem się że wczoraj się sprowadziłaś i pewnie nie wiesz jak tam dojść więc o to i ja idziesz?
-czytasz mi w myślach ok idę.
Po czym wyszliście i kierowaliście się w stronę nandos kiedy już byliście na miejscu on zamówił wodę i pizze dla was po zjedzeniu przeszliście się jeszcze na spacer opowiadaliście sobie o was było zabawnie po kilku dniach Harry poprosił cię o to czy chcesz zostać jego dziewczyną odpowiedziałaś że tak po kilku dniach założyliście się z chłopakami że Rosja z Anglią wygra ale przegrała i musicie im za to przygotować kolacje więc pojechaliście do sklepu po zakupy ale nie mogliście spokojnie pogadać w sklepie co im zrobicie no tą kolacje bo przy każdym stoisku stała grupa dziewczyn które chcą od niego zdjęcie i autograf a że Harry był miły za każdym razem robił sobie z nimi zdjęcia i oddawał im autograf nagle jakaś dziewczyna przy robieniu zdjęcia pocałowała go w usta Harry się bronił bo nie chciał miał tylko ciebie ale ty jak to zobaczyłaś od razu uciekłaś z płaczem on pisał sms-y dzwonił ale ty nie odbierałaś dzwonił kilka razy do drzwi ale kazałaś mówić mamie że cię nie ma w domu nawet kilka razy próbował się dostać przez okno ale je zamknęłaś po setnym razem dzwonienia do drzwi otworzyłaś ty:
-czego?
-[twoje imię] chciałem pogadać to nie tak jak myślisz naprawdę to nie tak
-a jak? o to może mam być nie zazdrosna bo z każdą fanką się całujesz hmmm?
-nie[twoje imię] ja cię kocham tylko ty jesteś moim życiem dla nikogo bym cię nigdy nie zostawił przysięgam
-jakoś ci nie wierze ić do niej może ona cie przygarnie na mnie nie masz co liczyć.
-błagam daj mi szanse udowodnię to że tylko ciebie kocham tylko daj mi sznsę proszę.
Nagle zrobiło ci się go szkoda i powiedziałaś:
-dobrze udowodnij to masz czas do jutra.
-dziękuje kocham cie nawet nie wiesz jak cię kocham zobaczysz nie zawiedziesz się 
-oby ja cię tez kocham ale nie zawieć mnie proszę 
-nie zawiodę przysięgam kocham cię do widzenia idę ci udowadniać że cię kocham.
-no pa ja ciebie też.
Nie byłaś pewna czy on mówi prawdę ale postanowiłaś mu uwierzyć w sumie to nawet cieszyłaś się że już jest między wami wszystko ok.
Położyłaś się spać i słyszysz drindrindrindrin budzisz się i schodzisz na duł by otworzyć drzwi patrzysz a to znowu Hazza
-Harry wiesz która godzina?
-06! ale to nie ważne szybko zbudź rodziców i wszyscy razem choćcie ze mną na plaże.

-czekaj wejdź ubiore się i ich obudze.
-dobrze ale szybko
Pobiegłaś do siebie i szybko się ubrałaś obudziłaś rodziców oni tez się ubrali i wszyscy pojechaliście z nim na plaże wypytywaliście się wszyscy jego po co i dlaczego tak wcześnie? ale on tylko odpowiadał zobaczycie kiedy weszliście na plaże zobaczyłaś serce wielkie serce stworzone z płatków róży a przed tym sercem stali Liam,Zayn,Louis i Niall.
Louis trzymał w ręku małe pudełeczko a inni bukiety róż podeszłaś ty i on na środek tego serca a twoi rodzice stali za nim i nagle Louis podał Harremu pudełko Harry padł na kolana i pyta twoich rodziców proszę państwa czy mógł bym wyjść za pańską córkę? strasznie się ucieszyłaś
twoi rodzice byli pod lekką presją ale nagle powiedzieli tak możesz uśmiechnął się i zapytał znowu tym razem ciebie

-czy chcesz zostać moją żoną?
-Tak chce.

Wręczył ci pierścionek a chłopaki obsypali was płatkami róż.
Wiesz że się nie pomyliłaś co do niego i kochasz go a on ciebie

teraz jesteście kilka lat po ślubie a on jest całym twoim życiem


Kochasz go najmocniej

                   i wiesz że twoje serce
                    bije tylko dla niego

   




                                        Koniec.

2 komentarze:

  1. Omomom *.* Oezu ale suodko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award http://directionerforeverrr.blogspot.com/2012/12/liebster-award2.html :)xx

    OdpowiedzUsuń